Pluss-Økonomi Numeris

autorisert regnaskapskontor, konsulentvirksomhet, asp løsninger
Mikkelsmyrveien 1, 4515 Mandal (Lindesnes - tidl. Mandal, Agder - tidl. Vest-Agder Fylke)
Er dette ditt firma?
Nå kan du enkelt oppdatere din firmainformasjon direkte på 180.no.
Er dette ditt firma?
Nå kan du enkelt oppdatere din firmainformasjon direkte på 180.no.

Velkommen til IT Regnskap på nett.
Vi er et autorisert regnskapskontor med fotfeste i Mandal by, og holder til rett over elven for bykjernen. Med inntil 30 års vid erfaring innenfor husets fire vegger kan vi tilby et meget godt utbygd serviceapparat både på regnskap og rådgivning.

Vis mer
UNI Økonomi

IT Regnskap er forhandler av Uni Økonomi, som er et kraftig, effektivt og komplett system, meget brukervennlig og til gunstig pris.

Produkter
Hovedmodulene er Regnskap/Budsjett, Fatura/Ordre, Lønn/Personalog Timeregistrering. Det finnes egne moduler for blant annet Butikkdata og Abonnement. I tillegg består Uni Økonomi V3 av en rekke tilleggsprodukter og integrasjoner som som spenner helt fra kredittsjekk, inkasso, avtalegiro og eFaktura til importfiltre, nettbutikk og WebSticos m.m.

Programpakker
Vi tilbyr 4 ulike nivåer:
Start V3 som er spesialdesignet for enkeltmansforetak og små bedrifter.
Standard V3 for små og mellomstore bedrifter.
Professional V3 for bedrifter med utvidet behov og flere brukere.
Enterprise V3 for større bedrifter med stor informasjonsflyt, mange brukere og behov for tilpasninger.

Slik ivaretar Uni Økonomi kunders ulike behov. Resultatet er et komplett og utbyggbart system - fra start til børs!


Regnskap

Vi tilbyr våre kunder skreddersydde regnskapsløsninger tilpasset deres behov. Du som kunde velger selv hvilke tjenester du ønsker utført og vi tilpasser oss ditt behov.

Vi tilbyr:

•Integrerte løsninger regnskap/faktura/lønn
•Budsjettering
•Prosjekt og avdelingsregnskap
•Rapporter tilpasset den enkeltes behov
•Betalingstjenester (remittering /OCR etc.)
•Hjelp til styrearbeid
•Skattespørsmål
Dersom man ønsker å benytte OCR (KID) på fakturainnbetalingene støtter vårt regnskapssystem også dette. Vi bruker betalingsprogrammet NorNett Web på vårt kontor men jobber også på både K-Link og Sparnett. Dersom man ønsker klient tilkobling på vår NorNett er dette mulig.

Vi utarbeider enkle og oversiktlige regnskapsrapporter tilpasset din virksomhet. Sammen med jevnlige kommentarer fra oss får du et unikt økonomisk styringsverktøy.

Ønsker man å ta noe av arbeidet selv som fakturering og betalinger er dette lett ved å bruke vår tjeneste for fjernbokføring (ASP). Der jobber vi alle på samme database i de samme integrerte systemene men kan sitte på hvert sitt kontor og utføre jobben. Se mer om dette under fjernbokføring.



Fakturering

Vi tilbyr en totalløsning for fakturering, utstedelse av faktura, registrering i regnskapet og evt. purringer/inkasso. Fakturaene skreddersys etter bedriftens egne ønsker. Overføringer til regnskapet skjer elektronisk.

Velg oss som samarbeidspartner og du vil:

•Unngå oppdateringer og vedlikehold av egne programmer for fakturering
•Fokuser på kjerneaktiviteter og prioriter andre arbeidsoppgaver
•Få en fakturering som er skreddersydd din bedrifts behov
•Få en fast saksbehandler som kjenner din bedrift
•Få gode faktureringsrutiner som gir økt lønnsomhet i bedriften
•Redusere kredittid og dermed frigjøre likvide midler og oppnå lavere kostnader
•Faktureringen integrert i regnskapet bidrar til full oversikt


Lønn

Regelverket for lønnshåndtering er komplisert og under stadige endringer. Det kan derfor være tidkrevende og kostbart å holde seg oppdatert på dette emnet. Med vårt lønnssystem får du en sikker og effektiv lønnsutbetaling.

Vi tilbyr :

•En fast kontaktperson •Melding til arbeidstakerregisteret
•Registreringer av lønn, reiseregninger, bilgodtgjørelser m.m
•Overføringer av lønn til de ansattes konto (remittering)
•Utsendelse av lønnslipper (brev/mail)
•Lønnsstatistikker
•Hjelp til arbeidsavtaler
•Feriepengelister
•Skatt og arbeidsgiveravgift med beregninger og betalinger
•Lønns og trekkoppgaver
•Årsoppgave med avstemming mot regnskapet


Overlater du lønnsfunksjonen til oss får du en enklere hverdag og fornøyde ansatte. Som bonus frigjør du dyrebar tid til andre oppgaver.

Lønnssystemet er integrert mot regnskap.


Årsoppgjør

Skatte og regnskapsregler endres stadig. For å kunne gjennomføre et korrekt årsoppgjør kreves det derfor kunnskaper om regelverket. Våre ansatte oppdateres fortløpende gjennom kurs, internopplæring og veiledning.

Vi bruker anerkjente Total årsoppgjørsprogram for årsregnskap og likningspapirer, og utfører komplett årsavslutning med årsregnskap, selvangivelse og andre ligningspapirer som ditt selskap er pliktig å levere.

Vi fyller også ut selvangivelse for personlige næringsdrivende, som ikke er regnskapspliktige, men som må levere selvangivelse og næringsoppgave.

Total årsoppgjør kommuniserer med Alt-inn.

Vi har tatt i bruk Alt-inn som er et samarbeid mellom offentlige etater om en felles internettportal for elektronisk innrapportering fra næringslivet og private til det offentlige.

Konsulenttjenester
Assistanse ved firmaetableringer

Ønsker du å starte eget firma? Ved opprettelse av nytt firma dukker det opp mange spørsmål og ukjente problemstillinger. Som for eksempel Hva slags selskapsform, hvilke skjema må leveres til hvem, må jeg ha revisor og regnskapsfører, hva kan man gjøre selv osv. Ved vår hjelp blir du tryggere ved valg av selskapsform. Vi hjelper deg i gang med å hente inn nødvendig informasjon, fylle ut de nødvendige papirer til de ulike offentlige etater, så kan vi i samarbeid komme til en løsning med fordeling av arbeidsoppgaver som passer for deg.

Opplæring og support

Vi er forhandlere av UNI ØKONOMI regnskapsprogram. (se egen side)

Det er innenfor dette mulighet for å bli selvstendige på regnskap og andre oppgaver, uten at det går ut over tryggheten. Ved vår support-tjeneste kan du få hjelp ved problemstillinger uansett hvor du befinner deg geografisk, bare du har tilgang til pc, internett og vår ASP løsning. Vi tilbyr også opplæringskurs innen uni-økonomi.



Pluss-Økonomi Numeris, telefonnummer:

Kontaktperson

Liv Marion Plathe Jakobsen
Daglig Leder

Kontakt

Forespørselen ble sendt Forespørselen ble ikke sendt
Her kan du enkelt sende en forespørsel til leverandøren direkte fra 180.no. Det er viktig at alle felter fylles ut slik at du er sikret raskest mulig respons. Avslutt med å klikke på Send
Dette nettstedet er beskyttet av reCAPTCHA, Googles Personvernregler og Vilkår gjelder.

Regnskapstall

Pluss-Økonomi Numeris AS sitt regnskap for 2019 viste en omsetning (driftsinntekter) på NOK 13 106 000 med et registrert årsresultat på NOK 793 000 og et resultat før skatt på NOK 1 019 000. Balanseregnskapet som er levert og godkjent viser en egenkapital tilsvarende 1 040 000 og en gjeld summert til 3 457 000.

Øvrig regnskapsinformasjon for Pluss-Økonomi Numeris AS er også tilgjengelig for 2018 / 2017 / 2016 / 2015.
Resultatregnskap20192018201720162015
Driftsinntekter (omsetning)13 10612 37512 45010 8454 575
Driftsresultat1 0131 072475-526-191
Resultat før skatt1 0191 067476-543-205
Årsresultat (overskudd)793817344-420-173
2019
Merk: Verdiene er i tusenvis.
Årsresultat (overskudd)
Driftsinntekter (omsetning)

Interne telefonnummer

38278980 90688670

Utvalgte arbeidsområder

Selskaper og personer I nærheten

Send til
din mobil

Informasjonen er sendt til din mobil