Som markedsleder i norsk parkeringsbransje ønsker EuroPark å opptre som en seriøs leverandør av parkeringstjenester. Både ledelse, medarbeidere og oppdragsgivere ønsker dette. Derfor har selskapet satset på samarbeid og en åpen dialog med forbrukere, media, myndigheter og samfunnet for øvrig. EuroPark er representert i styret for bransjeforeningen NORPARK og i Parkeringsklagenemnda. Europark var den første operatør i Norge som tok i bruk bensin- og kredittkort, mobiltelefon samt AutoPASS som betalingsmiddel i våre parkeringsanlegg. Likeledes var vi først med eget kredittkort for parkering i våre anlegg.

Apcoa Parking Kundesenter, telefonnummer:

Roller

Følgende roller er tilknyttet Apcoa Parking Kundesenter
(klikk på en person for å se mer informasjon)
Rune Feltman (1969)
Daglig leder
Philippe A M A Op De Beeck (1962)
Styreleder
Christiane Julia Hennig (1962)
Styremedlem
Frank Van Der Sant (1962)
Styremedlem

Regnskapstall

Apcoa Parking Kundesenter sitt regnskap for 2020 viste en omsetning (driftsinntekter) på NOK 709 772 000 med et registrert årsresultat på NOK 23 995 000 og et resultat før skatt på NOK 30 686 000. Balanseregnskapet som er levert og godkjent viser en egenkapital tilsvarende 125 324 000 og en gjeld summert til 333 541 000.

Øvrig regnskapsinformasjon for Apcoa Parking Kundesenter er også tilgjengelig for 2019 / 2018 / 2017 / 2016.
Resultatregnskap20202019201820172016
Driftsinntekter (omsetning)709 772957 864873 837958 2151 484 515
Driftsresultat32 70233 85620 90222 9066 780
Resultat før skatt30 68633 25417 91921 9109 414
Årsresultat (overskudd)23 99525 94913 56216 3046 917
2020
Merk: Verdiene er i tusenvis.
Årsresultat (overskudd)
Driftsinntekter (omsetning)

Interne telefonnummer

Utvalgte arbeidsområder

Selskaper og personer i nærheten

Send til
din mobil

Informasjonen er sendt til din mobil